Friday 9 November 2007

Lite mer fran Sydney

Nedan ar poolen pa takvaningen pa City Central YHA, det hostel jag bor pa. Som vilket lyxhotell som helst alltsa!



Jag njuter av utsikten fran takterassen forsta dagen.




Sydney Harbor Bridge frontad av Katten Jansson. Taget pa min Operahuspromenad av okand japan fran Operahusets entre'.



Tidigare idag, jag tog annu en prommis for att posta hem mina sommarklader o min Australien-Lonely Planetbok, och tittade pa Sydney Tower (i bakgrunder) fran Hyde Park.



Gick aven for att hitta mitt Peppes Bodega, Catherine Manuell-affaren i Sydney. Tyvarr hade jag redan skickat hem posten, sa inkopen fick jag avsta.. Men har ar den alltsa, Bjorkis! Det var ett jattemysigt shoppingomrade, ungefar som Soder i Stockholm, med manga second hand-butiker och lite coolare grejer. Annars tenderar detta folk att kla sig lite som britterna..

Hej sa lange!

No comments: