Tuesday 11 September 2007

Update

HOppas att bilderna var väl valda, att de gav en liten inblick i min varma vardag här. Jag trivs superbra nu och har jätteroligt, så jag måste säga att såhär långt är det bara toppen att resa själv!
Tyvärr åker mina kompisar i morrn, men jag har bara en dag till här sen, innan jag drar till Bangkok. Där ska jag ut på stan med de jag träffat här, det är deras sista kväll på an åtta månaders resa. Där kommer också en en del andra människor de träffat på sin resa att vara.

Jag åker från bangkok på lördag och landar i Brisbane söndag morgon, aussie-tid. Då är alltså klockan 9 timmar mindre i Sverige. Just nu ligger jag fem timmar före er därhemma.

Thaiboxingen igår var riktigt kul och jobbigt. Skulle gärna se att SATS etablerade ett beachgym hemma, var lite sjystare att träna så. FIlm från boxningen går att se i vänsterspalten tror jag, skratta inte, jag är tuffare än ni tror... :)

Idag har jag paddlat kanot, Huib-jan som satt bakom gjorde så vi kantrade och paddeln spräckte min läpp. Lite blod men inte så mkt smärta så sen körde vi vidare. Vi stoppade på en strand och tog ett dopp, väldigt härligt!
Nu ska jag ut med pojkarna på en sista middag tillsammans här på Samet.
Ha det underbart hemma och maila! Jag lovar att försöka svara!

---------------------------------------------------------------

Today I went paddling, which resulted in a bleeding lip, since the canoe tipped over and the paddle hit my lip. No drama however, and we could go on to a secluded beach and go for a swim, was nice, and yet another good workout. THis is turning in to a fitness-trip, haha ( if we¨re not keeping count of the beers).
Yesterday I went thaiboxing at a beach gym, was great and good to get to kick some ass!
I think it will be possible to se a film from this in the left sidebar, if it works.

Gotta go, my friends last night here and we,re having dinner now.

Take care!

No comments: