Wednesday 12 September 2007

Sweetest goodbye

TOday I waved goodbye to my two kind dutch "toyboys", yesterday we had a light partynight, and we found a swedish girl to join us. Was fun to dane among ladyboys, rich thai people and weird frenchmen. We all got tired however and after Jerry:s nightswim we called it a night.
This morning was breakfast and then they took off to Bangkok. I¨m going to the beach, last day on the beach before Australia, and tomorrow I¨ll go to Bagkok aswell, and party with the guys.

Saturday is take off-day, really excited to go! Will start with a five day trip, some diving and who knows what else.

So far travelling is the best thing I¨ve ever done, and loneliness hasn¨t been a problem luckily.

Better go hit the beach for a loooong swim.
This afternoon I will take another thaiboxing lesson with my new swedish girlfriend Elisif, who apparently is the one who has taken over Ola¨s (Dolly¨s dad that is) former job as a host for a science program. Small world!
-------------------------------------------------------------
Så, nu har jag vinkat av mina flygande holländare, fast bara till i morgon. Då möter jag dem som sagt i Bangkok för lite fest.
Igår var vi på strandparty och jag bjöd in en svensk tjej jag träffat här, Elisif, som det visade sig har tagit över efter Ola som programledare för vetenskapsprogrammet på kunskapskanalen! Världen är fantasiskt liten ibland! Hon har alltså träffat både Ola, syster yster och som jag förstod, trollet också.

Nu ska jag ner till stranden, sista dagen på playan innan australien. Den resan skall inledas med en femdagars roadtrip med lite dykning och annat skoj!

Å rävoar på er!

2 comments:

Anonymous said...

Tjena kompis.
Ja, nu är det bara 125 dagar kvar tills du kommer hem, snyft! Gjort en lista där jag bockar av en dag varje dag... Men skoj att du har det så bra!

kattenjansson said...

Din lilla listfascist! Men det ar bra att du haller rakningen, jag ar helt dagvill numera :)
Saknar er allihop!